søndag 4. juli 2010

2 uker!

For noen dager siden fikk jeg brev fra EF med reiseruta mi, og der stod det at jeg skulle møte den 18.juli klokken 07.00 på gardermoen! så da må jeg altså reise på natta klokka 4 for å rekke det. Jeg skal bytte fly i Frankfurt før vi ankommer Boston. Regner med å lande i Boston ca klokken ett på dagen den søndagen, da er selvfølgelig klokken stilt tilbake :) Jeg sjekket ut hvilket fly jeg skulle fly med fra Boston til Chicago og videre til El Paso og det var et LITE fly med plass til 70 personer... jeg som syntes jeg tok et lite fly når jeg reiste med Norwegian der det er plass til tre dobbelt så mange som i det lille Jet-flyet jeg skal ta :(
Jeg har snakket kjempemye med vertsbroren min og hun som jeg skal dele vertsfamilie med og jeg føler vi har en god kjemi , heldigvis :) Så frykter ikke akkurt noe der! Kan ikke vente til jeg får møtt de, og sønnen i huset som ikke bor hjemme kommer på besøk i en uke i August, så da skal han vise oss litt rundt i staten og selve plassen :D
Det jeg har igjen før avreise nå er:
- Bestille bilder fra nettet
-Kjøpe gave til vertsfamilien
- Pakke

Q - Flere som har fått avreisedato nå, og begynner folk å bli klare for å dra kanskje? :)

MARTE

2 kommentarer:

  1. Hei hei jenta mi <3 Jeg har pakket jeg, men åpner kofferten min hverdag, så nå har jeg bare lagt den midt på gulvet også får den ligge der til neste lørdag! orker ikke ta ut av den HELE tiden og flytte den frem ogtilbake fra hjørnet sitt :D Gave kjøpte jeg i sta, mega flink jeg (A)

    SvarSlett
  2. Åj, eg har og oppmøte på gardermoen 18 juli klokka sju :)

    SvarSlett