onsdag 23. juni 2010

24 dager igjen til avreise!

Akkurat nå befinner jeg meg på sikkert Norges varmeste sted. Det er ca 7 grader her og vi fyrer.. Jeg besøker familien til dama til pappa (haha, innvikla?) som bor i Innhavet oppi nord. OG HER ER DET IKKE SOMMER, noe som fortviler meg stort. Kommer til å tilbringe denne uka her i solariumet som ligger like borti "gata" her.
Men jeg skal se alt fra den positive siden! Jeg får tid med min pappa før jeg reier over til USA :D så da bryr jeg meg egentlig ikke om det blir 7 grader og regn her som jeg tilbringer en uke av ferien min.
Når det gjelder USA så har det skjedd et par småting siden sist:
- Jeg har fått EF bag
- Jeg har blitt bedre kjent med vertsfamilien min
- Jeg har fått vite hvor mye jeg får i stipend, sånn eksakt! jeg fikk opplyst i første omgang at man ikke fikk mer enn 50.000 kr hos lånekassen, men jeg har tydeligvis vært en flink jente som fikk 4.000 kr mer! :D ikke at det er så mye, men det kan da komme godt med siden jeg ikke hadde forventet det.
Det eneste jeg mangler nå er avreisedato, så tror jeg kanskje alt er i boks :)

Jeg har snakket en del med vertsmammaen min facebook, og de virker som en kjempekoselig familie som elsker å ha det morsomt! For noen dager siden spurte hun meg om det var noen sporter jeg gjerne ville prøve, så skulle hun sjekke ut når det var såkalte "try outs". Hun sa også det at hun hadde kjøpt billetter til "Water World" :) så gleder meg syykt mye nå!

Q - Noen som har fått avreisedato enda?

MARTE

4 kommentarer:

  1. SV: Så gøy da! Vi sees vel der, kjenner du noen andre fra før som skal dit?

    SvarSlett
  2. det er bare hyggelig :D linker tilbake en dag jeg :D

    kjempe koselig å bli kjent med andre som skal til USA :)

    SvarSlett
  3. Haha, kjekt oppi Nord!
    Siden jeg ikke skal på camp, så har jeg ikke fått avreisedato enda :/

    SvarSlett
  4. sv: Du blir sikkert sittende alene i et propellfly som så vidt kommer seg over Atlantern mellom 2 mormoner-amerikanere som egentlig burde hatt 1,5 seter hver. hoi hoi ! :D

    Jeg har en venninne som reiser 18 så du trenger nok ikke å bekymre deg! Skulle gjerne reist 18 sjæl så jeg hadde en ekstra dag til å pakke på, men den gang ei ;)

    Gidder du forresten å bytte linken min ? :) Hadde vært nydelig!

    SvarSlett