torsdag 17. juni 2010

30 dager!

Det er sykt å tenke på at det faktisk er bare 30 dager til jeg sitter på flyet. Det er altså 29 dager til jeg må si farvell til vennene mine og deler av familien! Tenker egentlig ikke så mye på savn akkurat nå, men har på følelsen at jo nærmere 17 juli jeg kommer, jo mer kommer savnet etter de her hjemme. MEN det skal bli utrolig godt å bare komme bort ett år, være med mennesker som jeg ikke kjenner og som ikke kjenner meg! kan starte med "blanke ark" :)
jeg har bestemt meg for snart å lage en pakke-liste med ting som må kjøpes inn før jeg reiser + det jeg skal ha med meg. Må nesten planlegge litt når man bare kan ha med 20 kg :p jeg som ville ha med meg kosekaninen min som tar en hel koffert :( haha.
Har fått nesten all informasjonen jeg trenger fra EF nå, eneste jeg mangler er reiseruta og eksakt tidspunkt og selvfølgelig EF bag! Installere Sim-kortet jeg fikk av EF står også å venter, så må nok gjøre det like før jeg reiser tenker jeg, eller når jeg kommer dit.
I går var jeg og noen venner av meg på Milano, for å ta en "siste" sammenkomst før jeg reiser. Siden nesten alle skal bort i ferien, var det smart å ta det nå :D jeg hadde det selvfølgelig kjempekoselig, og vi spise deilig mat og spilte Volleyball på campingen! :)
For noen herlige mennesker + sebastian og ståle da :D

MARTE

1 kommentar:

  1. jeg vet! Helt crazy :D
    JEg fikk bagen/skulderveska i posten i dag, så du får den sikkert snart.

    Maria, www.alltheworldtocome.tumblr.com

    SvarSlett