lørdag 12. juni 2010

Visumet er i boks!

I dag fikk jeg en lapp i posten om at visumet mitt var kommet på mitt lokale postkontor, haha, for å være nøyaktig ;) Var der på mandag, så da tok det jo bare ca 5 dager slik som amerikaneren sa til meg :) glad jeg fikk visumet fort slik at jeg ikke trengte å være redd for at posten hadde gjort en feil og mista passet med visumet, det hadde liksom vært toppen av kransekaka hvis jeg måtte gjort alt på nytt. Nå er jeg altså kanskje klar for å reise, så godt som iallefall!

Q - Flere som har fått tilbake visumet sitt?

slenger inn et bilde av kattungen min!

MARTE

3 kommentarer:

  1. virkelig ikke leng til vi drar nå! håper jeg får visumet raskt jeg og :)

    SvarSlett
  2. Har ikke fått mitt, noe som er dumt ettersom jeg trenger passet på torsdag :( Så da blir det et dyyrt nødpass i stedet.

    SvarSlett
  3. Jeg skal på ambassaden den 28. juni, så jeg har ikke fått visumet enda :)

    SvarSlett