fredag 11. juni 2010

Norwich University - here I come!

Jeg skal altså på Norwich University i Northfield, Vermont. Ca 3 timer nord for Boston! Jeg kom desverre ikke på samme Camp som bestevenninna mi i klassa eller Cecilie. Hun ringte meg forresten i stad og sa at hun ikke fikk byttet Camp fra Bryant over til Norwich fordi studentene som reiser med EF og har fått underorgansiasjon som f.eks Face The World blir plassert på Norwich. Men jeg tror alle kommer til å få det kjempefint uansett! :D
På Campen vil det være mellom 400 til 600 studenter og de kommer fra; Brasil, Danmark, Finland, Tyskland, Italia, Mexico, Nederland, Norge, Spania, Sverige og Sveits.

SKOLEN
I ukedagene skal vi gå på skole fra klokken er 9:00a.m, til 3:00p.m, men ikke misforstå når jeg sier skole for vi har faktisk nesten 2 timer fri hvis vi teller alle pausene og lunchen :) Vi blir delt inn i forskjellige klasser og fagene vi skal ha hver dag er; English, History, Current Issues and Life in America - så det er ikke slike kjedelige fag som vi har i Norge ;)

AKTIVITETER
Det er mange forskjellige aktiviteter å velge mellom, som for eksempel sporter, filmkvelder, ekskusjoner osv. Den ene dagen skal vi faktisk se på en baseball kamp :D
Fredag den 23. juli skal vi til Boston, det kommer til å ta av!
Søndag den 25. juli skal vi til stranden Lake Champlain :D

Jeg tror disse to ukene kommer til å bli de beste noen sinne! Jeg kan bare ikke vente til jeg får reiseruten, slik at jeg vet nøyakig når jeg ankommer. Enten er det 35 eller 36 dager til vi reiser, det spørst alt etter som når vi får fly :D Dagene nå går til venting på at passet skal komme tilbake og at jeg skal få EF-bagen + reiseruten selvfølgelig! :)

Lake Champlain

Boston

En minimal del av Norwich University

Q - Hvilken Camp skal du på?

MARTE

3 kommentarer:

  1. DET HER BLIR HELT SYKT!!! glæde mæ så utrolig, vil dra nåå

    SvarSlett
  2. :D kult! kunne ønske aspect hadde så lang før leir også, men blir i allefall 4 dager i NY..

    SvarSlett