torsdag 6. mai 2010

Orienteringsmøte

Hei!
Som jeg skrev i et tidligere innlegg skulle jeg på orienteringsmøte den 8.mai. Dette var dessverre en misforståelse fra min side, jeg reiser nemlig på orienteringsmøte den 27.mai klokken 17.00.
Ser at det har vært litt dårlig blogging i det siste, men skjer liksom ikke så mye på USA fronten, så føler at det kanskje ikke er noe vits i å bare blogge bullshit :) Jeg har slettet innleggene som ikke handlet om USA, for dette er jo en "Utvekslingsblogg", og det skal bare handle om veien fram til USA, og mens jeg borte der!
I dag hadde jeg forresten skrivedag i Engelsk, og gjett hva det handlet om? Nemlig å være utvekslingstudent!! Så det passet jo midt i blinken for meg :D woohooi. I dag er det faktisk bare 72 dager til vi reiser, tenk på det... om ca to uker er det bare 2 måneder til. Tiden går så utrolig fort, og jeg gleder meg syykt til jeg skal pakke kofferten og sette meg i bilen på vei til Gardermoen. Forresten, hva i alle verdens dager er det man pakker når man skal være borte i et helt år?! og det verste er at det skal få plass i to (!) kofferter :o tror jeg må begynne å planlegge snart allerede...
For tiden prøver jeg å få gitt bort mine to søte kattunger, men det ser ut som om alle har katt, så må nok gi de til et slikt "omplasseringshjem", som ligger på Lillehammer!
sweeties

MARTE

1 kommentar:

  1. Når jeg var på EF møtet i går, fikk vi vite at det har kommet nye regler, noe som betyr at vi bare får ha med 1x23 kilo + håndbagasje (7 kilo) :( Nå virket plutselig to kofferte utrolig mye!

    SvarSlett