onsdag 28. april 2010

80 dager igjen!

Føler det ikke er lenge siden jeg skrev: "100 dager", og nå er det faktisk bare 80! Det er under 3 måneder til vi reiser. Tida går fortere enn jeg tror og det er en hel haug med ting jeg må gjøre de neste ukene - så tiden framover skal nok gå fort! Neste uke blir det masse stress; muntlig engelsk og tysk og skriftlig engelsk + at min lillesøster har bursdag! Har ikke peiling på hvordan jeg skal greie å organisere alt slik at jeg får gjort alt jeg må gjøre..
Jeg har forresten slettet alle innleggene på bloggen som ikke har noe med USA å gjøre, untatt forrige innlegg angående spirit week, syntes den amerikanske tradisjonen kunne få en plass på bloggen :) Jeg får ikke sagt nok hvor sinnsykt mye jeg gleder meg til å reise over til USA og tilbringe et heeelt år der, det skal bli helt fantastisk :D Det eneste jeg er redd for nå er at jeg ikke får vertsfamilie før campen, slik at jeg ikke får blitt med på den! :/ Det hadde vært utrolig trist for jeg vil så veldig gjerne møte alle andre utvekslingsstudenter som reiser med EF.
Når alle eksamenene er gjennomført skal alle utvekslingsstudenter på skolen min ha et lite møte sammen, det blir morsomt! :) Det er faktisk 8 stykker fra bare min skole som skal avgårde i år, så det er flere enn det pleier! Skulle bare mangle når det faktisk er en skole med 550 elever da, men :p hehe.
Må forresten si gratulerer med dagen til Gjertrud, som har bursdag i dag :D Gå inn på bloggen å skriv en hilsen til henne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar