tirsdag 20. april 2010

Valg av fag!

I dag på skolen tok jeg meg en rask tur innom rådgiver, for å høre litt om hvilke fag jeg burde ta i USA slik at jeg kunne bygge på det når jeg kom tilbake. Jeg sa jeg hadde et sterkt ønske om å studere psykologi på universitetet i Oslo når jeg kom tilbake. Når det gjelder fag tredje året vgs, så er det et lite problem, jeg burde nemlig ha internasjonal engelsk og sosiologi & sosialantropologi, men disse to fagene kjøres likt, så jeg kan altså ikke velge begge, med mindre jeg blir enig med den engelsk læreren om at jeg kan ta internasjonal engelsk som selvstudium og tar eksamen hos privatist, tror kanskje jeg skal velge dette, med mindre noe kommer i veien for det. Andre fag jeg skal ha er: historie & filosofi, rettslære og kanskje kjemi, er ikke helt sikker enda! Håper virkelig jeg får ta engelsken hos privatist for jeg vil veldig gjerne ha det faget!
_______________________________________________
Når det gjelder USA har jeg ikke hørt så stort mer, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente på at det dukker opp en familie! Forresten 8.mai skal jeg på informasjonsmøte i Oslo, er det noen andre utvekslingsstudenter fra EF som skal dit? og eventuelt hvilket klokkeslett? :)

MARTE

3 kommentarer: