søndag 9. mai 2010

HOSTFAMILY!

ENDELIG! min tur til å si at jeg har fått vertsfamilie!
I går, når jeg, broren min og Anja var på cafe ringte pappa og sa det var kommet et brev i posten som det stod "hostfamily" på! :D herregud, jeg ble så glad at alle på den cafeen fikk med seg at jeg hadde fått en vertsfamilie! Haha. Vi reiste hjem med en gang og jeg var sykt nervøs for å åpne brevet. Tusen tanker surret i hodet mitt samtidig, hvor bor de, hvem er de, hva gjør de, osv. Når jeg åpnet brevet var det første jeg så at jeg var blitt dobbeltplassert :D! Woho, yes! Jeg skulle dele familie med ei jente fra Nederland som het Milou :) Vi har allerede snakket mye sammen og personligheten vår passer perfekt! Gleder meg sykt til å møte henne på campen! Så fant jeg ut hvor jeg skulle bo - og det var den staten jeg helst ville komme til, nemlig TEXAS! Jeg ble skikkelig glad, jeg skalv så jeg ikke greide å lese hva som stod på lappen! Jeg skal til en by som ligger på grensa til Mexico, El Paso! Det er en stor by med 600 000 innbyggere :o!! i går var det 32 varmegrader i skyggen der :o Vil ikke si så mye om familien før jeg har snakket med de, men jeg kan si at det virker som en kjempefamilie! Far og mor, 4 barn. Bare den ene bor hjemme og hun er 2 år :) Grunnen til at vi ble dobbeltplassert var at siden de ikke hadde barn som var på vår alder hjemme kunne det bli kjedelig - så det var positiv at de tenkte sånn! :D
Jeg kommer med mer informasjon så fort jeg får igjen svar på mailen!
Stay tuned people!

EN OVERLYKKELIG MARTE

5 kommentarer:

  1. GRATULERER :D Misunner deg som skal til texas!! :D

    SvarSlett
  2. Å så gøy! Gratulerer!! :D

    SvarSlett
  3. så arti å høre!! gratulerer :)

    SvarSlett
  4. Eg kan love deg at eg er missunelig no! eg vil å få familie! :P

    SvarSlett