tirsdag 18. mai 2010

60 Dager!

I dag er det 60 dager til 17. juli, dagen da EF sine utvekslingsstudenter står på Gardermoen klar til å si farvell til sin familie. Vi er 3 stykker fra skolen min som reiser med EF, så håper vi skal reise sammen slik at det kanskje ikke blir så tungt å si farvell til familien min, for da vet jeg jo at det er noen andre som jeg kjenner godt i den samme situasjonen. Jeg har ikke peiling på hvordan det blir på Gardermoen når jeg skal si ha det til familie og venner, men slik jeg føler det nå så kommer jeg til å være skikkelig nervøs, men i tillegg veldig glad for at den dagen endelig har kommet. Jeg kommer til å være så opptatt av at jeg snart er i USA, at jeg kanskje glemmer at jeg ikke ser de på ett år. Eller forresten, kanskje jeg ser de før! Kom på at de sa for noen dager siden at de har veldig lyst til å komme å besøke meg i Texas :D Kan jo håpe da, iallefall :)
Jeg begynte å tenke at det ikke var så lenge til når det allerede var 125 dager til avreise og nå er det altså bare 60. Tiden har gått utrolig fort, selv om jeg tenker at det går sakte :p 60 dager er virkelig ikke lenge, det er ca 2 måneder, og for 2 måneder siden var jeg akkurat kommet hjem fra Spania, hadde akkurat hatt bursdag og ventet på at det skulle bli påskeferie!
Jeg blir så glad av å tenke på USA at jeg rett og slett glemmer å bruke min "siste tid i Norge" på å leve livet med venner og familien.
I dag skal jeg forresten begynne med Visum-papirene, så kryss fingrene deres for at jeg ikke bruker for lang tid!

Her er jeg når jeg tenker på USA :D Crazy

MARTE

7 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg sykt mye til den dagen vi reiser. Kan nesten ikke tro at det bare er 60 dager igjen! :D

    SvarSlett
  2. SV: Jeg aner ikke hvilke camp jeg skal på, vet du? :)

    SvarSlett
  3. Det står på EF sine sider hvilken camp man har kommet inn på! :) 60 dager er dessuten alt for kort tid :(

    SvarSlett
  4. SV: Jeg fant alt sammen på hjemmesiden til skolen min, tror de aller fleste skoler har en hjemmeside.. var litt rart at ikke du fant så mye, men du kan jo spørre områderepresentanten din om info? det var slik jeg fikk linken til skolen min :))

    SvarSlett
  5. SV: Jeg fant alt sammen på hjemmesiden til skolen min, tror de aller fleste skoler har en hjemmeside.. var litt rart at ikke du fant så mye, men du kan jo spørre områderepresentanten din om info? det var slik jeg fikk linken til skolen min :))

    SvarSlett
  6. det er helt villt! GLEDER MEG

    SvarSlett
  7. aah, det er IKKJE lenge igjen til vi drar! Gleder meg som en unge! :D

    SvarSlett