onsdag 2. juni 2010

I'm going to be a senior!!

YAY! Jeg sendte en mail til vertsmor i går om jeg kom til å bli senior på skolen, siden jeg ikke har fått noe informasjon om dette. Jeg var litt nervøs fordi noen high schooler syntes ikke at utvekslingsstudenter skal være seniors fordi det er "urettferdig" for de andre elevene og at de ikke har kapasitet til det, MEN heldigvis var ikke skolen min en av de :D Så jeg fikk tilbake svar fra vertsmor der det stod; Yay, you're going to be a senior at Burges High School! :D Jeg er sååå glad, jeg får oppleve prom, graduation, senior-trip og mye mer! Jeg er så glad for at jeg får denne muligheten, for jeg vet om en del som ikke får det. Så jeg skal altså kaste hatten min oppi lufta, haha.

Q - Noen andre som vet om de kommer til å være senior i USA?


MARTE

4 kommentarer:

  1. hååååper jeg blir senior ihvetrfall :D

    SvarSlett
  2. Så bra!

    Ja, kommer mest sansynelig til å bli senior! :D

    SvarSlett
  3. SV: Kult! Linker til deg og :D Håper jeg også blir senior! Vertsmoren min sa det, men det er vel opp til skolen .. :) Synes de derre cap and gownsene er så utrolig stilige!

    SvarSlett
  4. jeg tror jeg skal være litt av hvert. hehe .P

    SvarSlett