tirsdag 6. april 2010

Jeg er utålmodig

Første skoledag og jeg er nesten allerede utslitt av tanken på å måtte gå der i omtrent 2 måneder til. Vi har en såkalt "grønn-uke", så jeg må desverre slite meg gjennom (jeg tuller ikke) EN HEL DAG MED NATURFAG, MATEMATIKK OG SAMFUNNSFAG! -.- Tro det eller ei så sluttet vi faktisk klokken 11 i dag, men hjalp lite det når vi fikk beskjed en og en halv time senere :p haha. Glad jeg bor 200 m bortenfor skolen, da er det bare å gå rett hjem :) I dag er jeg en snill arbeidstaker og har takket ja til å jobbe, slik at det blir litt penger i cashboksen min. Men tilbake til det jeg egentlig skulle skrive om, nemlig USA! Jeg er skikkelig utålmodig og greier nesten ikke vente til jeg får en vertsfamilie. Jeg føler at kjempemange allerede har fått det og jeg er super redd for at jeg ikke skal få det før Juni/juli. Jeg vil så gjerne bli kjent med familien før jeg reiser dit, slik at jeg vet litt om de liksom. Foreldrene mine syntes også det hadde vært best om vi kunne blitt kjent med de før jeg reiser, men jeg får bare vente å se. Tiden framover nå kommer vel uansett til å gå kjempefort, siden det er mange eksamener, tentamener, mye jobbing osv. Og en ting som får meg i bedre humør er at om 2 måneder befinner jeg meg på Gran Canaria sammen med min kjære mor :D Og forresten, i dag er det 102 dager til jeg sitter på flytet sammen med andre utvekslingsstudenter på vei til Language and Culture Camp i USA. Jeg vurderer faktisk å sende inn en mail til EF, for å få litt mer informasjon om det :) Åh, nå ble jeg automatisk i bedre humør når jeg skriver om USA :D kryss fingrene for at det ikke er så lenge til jeg får en vertsfamilie :)

MARTE

2 kommentarer:

  1. Sv: Kult! Det går veldig fint at du linker meg ja :D Skal ikke på campen, så vet ikke når jeg reiser enda. er litt spent på når det blir.. det er jo greit å vite liksom ;)

    SvarSlett
  2. sv:
    takk for opplysningen, skal snakke med legen min og høre hva de sier! Greit jeg linker deg? :)

    SvarSlett