torsdag 8. april 2010

Bare 100 dager igjen!

I dag er det altså bare 100 dager til jeg sitter på flyet, på vei til en familie jeg skal tilbringe et helt år med! Tenk på det, bare 100 dager. Fra 2010 begynte har det gått 98 dager, så jeg er altså halvveis til den store dagen :) Tiden fremover nå kommer til å gå utrolig fort, og det er faktisk bare 71 dager igjen før sommerferien starter, og da skal jeg bare nyte sommeren før jeg reiser!
Har sett at flere og flere har fått familie - så gratulerer til dere :D jeg begynner å få skikkelig nerver nå og begynner å bli litt redd for at det er ingen som vil ha meg, hehe. Jeg har aldri hørt om at det er en utvekslingsstudent som ikke har fått vertsfamilie, men jeg vil ikke bli den første! :) hehe. Heretter skal jeg bare ta det som det kommer, slappe av, så kanskje det kommer en familie etterhvert :) Det er jo enda igjen 100 dager til jeg reiser, så jeg er halvveis med ventingen i 2010!:D


5 kommentarer:

  1. Du får nok familie snart. Og når du gjør det kommer det som et sjokk, stol på meg. Jeg fikk familie i går, haha. Jeg tenkte også sånn som deg.. Og se nå skal jeg tilbringe neste år på en ranch i Washington. Jeg føler med deg :)
    -Helene

    Ps. Jeg linket deg :)

    SvarSlett
  2. Jeg reiser også med EF og har nettopp fått familie, og er så utrolig glad for det - alt virker så mye mer virkelig da! Så skjønner utrolig godt at du venter i spenning, men du får nok en fantastisk familie du også :D Skal du på camp, og reiser du fra Oslo 17./18. juli?

    SvarSlett
  3. Bra blogg! jeg reiser også med EF, linker deg jeg ;)

    SvarSlett
  4. Sv: nei jeg søkte på sent så fikk ikke plass på campen :( men jeg satser heller på å være med på noen ac de egne turenen EF arrangerer.
    planer om å være med på noen av de? :)

    SvarSlett
  5. sv: så gøy! Ja skal også sykt lyst å dra til Hawaii :D og new york og LA er jo et must, hehe!
    treffes vel kanskje på et sted :D

    SvarSlett