søndag 28. mars 2010

Utvekslingsstudent i USA 2010/2011

Hei!
Som dere sikkert ser på overskriften så reiser jeg altså som utvekslingsstudent til USA om bare 4 måneder! Jeg skal tilbringe et helt år sammen med en vertsfamilie og jeg skal oppleve den beryktede "High School spiriten" :D Jeg har fått avreisedato; 17/18 Juli. Jeg reiser med organisasjonen EF - Education First. Jeg har dessverre ikke fått noe vertsfamilie enda, så denne bloggen kommer vel til å handle om veien fram mot USA og oppholdet mitt der slik at venner og familie her i Norge kan følge med på hva jeg driver med! :) jeg er skikkelig spent på hvor det er jeg ender opp enn, siden alt enda er uvist. Håper jeg snart får greie på litt hvor jeg skal bo osv. føler at det er så mange som allerede har fått det, selv om det også er en del som ikke har det. Vil jo helst bli kjent med familien før jeg flytter :)

MARTE

2 kommentarer:

  1. Lykke til ;) om 4 måneder er jeg hjemme! hehe

    SvarSlett
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅåå, det høres så gøy ut! Har hatt lyst på utvekslingsår siden jeg var 12 år gammel! Har du bestemt deg for hva slags aktiviteter og klubber du vil gjøre etter skoleslutt? Jeg gleder meg til å høre om hvordan du har det, nyt hvert eneste sekund!!! Lykke til og ha det gøy!

    SvarSlett