mandag 29. mars 2010

High School Sports

Hva er vel ikke et år i USA uten å oppleve High School spiriten? Jeg gleder meg kjempemye til å se hvor i USA jeg kommer til å tilbringe mitt år. Når det gjelder High School så håper jeg å komme til en skole som er gjennomsnittlig interessert i sport slik at jeg får prøvd ut ulike sporter! Jeg har allerede bestemt meg for å prøve noen av disse sportene, hvis jeg har mulighet for det;
- Cheerleading
- Cross Country (ikke ski)
- Surfing
- Basketball (fordel: jeg er høy! ulempe: jeg er svak) haha
- Volleyball
Håper jeg får mulighet til å prøve noe av dette! Tror kanskje det skal gå bra, selv om det blir litt vanskelig med surfing, ikke mange skoler som har det tilbudet, men jeg skal få oppleve High School spiriten uansett! :D Noe jeg virkelig ser fram til.

MARTE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar